Відслідкувати замовлення

Щоб переглянути стан вашого замовлення, будь ласка, введіть код замовлення у поле нижче та натисніть кнопку "Переглянути". Код замовлення є у вашому рахунку та у листі-підтвердженні, який ви мали отримати по електронній пошті.

Електронні способи відстеження руху відправлень дають Вам можливість отримати останню інформацію про місцезнаходження та статус вашого замовлення. Це можна зробити у будь-який зручний для Вас час за допомогою ПК, мобільного телефону чи кишенькового ПК.

Для відстеження руху відправлення Вам необхідно обрати компанію, якою здійснюється доставка товару та ввести номер експрес-накладної (декларації), що була вам надіслана у смс-повідомленні, наприклад:

для «Нова пошта» — 20290000734786;
для “Інтайм” – 1402004526;
для “Meest” — 0010000010.

Зверніть увагу на те, що при виборі компанії «Нова пошта» інформація про те, де знаходиться Ваш товар з’явиться на сайті компанії після 18.00 год. того дня, коли з вами зв’язався менеджер та підтвердив відправку вантажу (в будні), та після 15.00 у суботу.