Присадка для очистки мастильної системи двигуна XENUM M-FLUSH

(1 відгук)

450 грн

XENUM M-FLUSH – присадка для чистки мастильної системи двигуна, системи змінного підйому клапанів і поршневих кілець, та звільнення гідравлічних штовхачів на клапанах. Запобігає забрудненню нової оливи залишками старої. Дезактивує кислоти картера. Продовжує життя оливи, покращує роботу двигуна, зменшує витрати оливи та знижує шум двигуна. Сумісна із усіма дизельними та бензиновими двигунами.

Опис

Професійна присадка для очистки мастильної системи двигуна XENUM M-FLUSH

XENUM M-FLUSH – це високоякісний очищуючий концентрат, що не містить розчинників, і призначений для покращення роботи оливи автомобіля та мастильної системи перед заміною.

Удосконалена формула M-FLUSH не містить розчинників, тобто вона не руйнує мастильну мікроплівку створену оливою. А це дозволяє розширену та більш якісну очистку.

Присадка / добавка чистить мастильну систему двигуна, систему змінного підйому клапанів і поршневі кільця, звільняє гідравлічні штовхачі на клапанах. Запобігає забрудненню нової оливи залишками старої. Дезактивує кислоти картера. Продовжує життя нової оливи, покращує роботу двигуна, зменшує споживання оливи, знижує шум двигуна.

• Покращена продуктивність двигуна.
• Знижений шум і вібрації двигуна.
• Зменшене споживання оливи.
• Більший термін експлуатації оливи.

 

Властивості присадки:

• Професійне очищення мастильної системи та покращення роботи  клапанів і поршневих кілець.
• Деактивація кислот в картері.
• Запобігання забрудненню свіжої оливи залишками старої.

 

Області застосування:

Області застосування: для всіх бензинових і дизельних двигунів.

Інструкція по застосуванню: 350 мл промивки достатньо для обробки картера обсягом 3 – 6 л. В залежності від стану автомобіля промивку можна залити в двигун приблизно за 200 км до заміни оливи (або за 3 – 4 дні при їзді в міському режимі). Або ж додайте промивку в моторну оливу безповередньо перед зливом. Заведіть двигун і залиште його працювати на холостому ходу близько 15 – 20 хвилин. Злийте стару оливу, поки вона ще тепла. Замініть мастильний фільтр. Залийте в двигун нову оливу.

 

Фізичні властивості:

 Фізичний стан  Рідина
 Колір  Бурштин
 Температура плавлення  <0 ºC
 Початкова температура / діапазон кипіння  > 200 ºC
 Температура займання  >190 ºC
 Температура запалювання  200 ºC
 Окислювальні властивості  Не окислюється
 Тиск пари при 20 ºC  0,1 hPa
 Густина при 20ºC  0,905 g/cm3
 Кінематична в’язкість при 40 ºC  0,7 mm2/s

 

Відеовідгук

 

Чи потрібні присадки якщо я користуюсь Premium Diesel?

Як Вам, мабуть, відомо всі АЗС переважно пропонують два види дизельного палива – звичайне та преміум класу. Проте, немає якогось особливого преміум рецепту, а тому, кожний виробник  брендового палива дає свої додатки/присадки для покращення якості і таким чином паливо стає ефективнішим.

Дизель преміум класу створюється із наступними покращеними характеристиками:

  • Очищення: виробник додає в паливо особливі складники, які очищують форсунки і зменшують витрату пального.
  • Цетанове число: схоже із октановим числом для бензинового палива, – чим вище є це число, тим щільнішим (більш стиснутим) є паливо перед спалахом, що сприяє кращому згорянню палива, та ефективнішій роботі двигуна.
  • Краще змащення: захищає паливний насос від тертя та зносу.
  • Антикорозійні властивості: захищає від іржі та корозії паливної системи.
  • Абсорбування: поглинає воду із паливної системи.

Теоретично – це працює, та на практиці ситуація не завжди така чудова. Кожен бренд вибирає, які складники додавати, але немає загальних правил чи вказівок для визначення ідеальної формули при створенні преміум дизеля. Як результат, клієнт не знає всіх переваг, які він отримує від використання такого палива і це все залишається невідомим.

Через це водії часто експерементують і можуть легко  потрапити на неякісний продукт.

Зрештою, це часто призводить до забрудненню паливної системи та фільтра DPF, та виникненню ремонтних ситуацій.

Якщо Ви не впевнені в якості палива на АЗС, єдиним правильним рішенням буде допомогти автомобілю самостійно. Для цього ми створили NEX10.

Більше інформації у статті: Догляд за автомобілем із DPF присадками

 

Професійні присадки для мастильної системи дизельних і бензинових двигунів від XENUM

Багато автолюбителів задають питання: яку присадку купити? Або: яка присадка в двигун краща? У нас є проста відповідь. Присадки для двигуна від фірми Xenum одні з кращих на ринку. Мають сотні позитивних відгуків і величезну базу клієнтів. Асортимент вкрай великий і нам вийти підібрати присадку / добавку саме під Ваш автомобіль і завдання.

XENUM пропонує велику кількість різноманітних професійних присадок / добавок для мастильної системи дизельних і бензиновихдвигунів. Ви зможете знайти і підібрати продукти такі як:

– універсальні присадки для мастильної системи двигунів
– присадки для відновлення двигуна
– очищаючі добавки для дизельного двигуна
– кошти для поліпшення роботи двигунів з великим пробігом
– присадки для кращої компресії двигуна
– спеціалізовані присадки для очищення двигуна
– добавки і присадки для зменшення витрати масла
– промивні присадки
– антифрикційні присадки
– добавки / модифікатори тертя

Купити очищаючі і покращуючі професійні присадки XENUM для мастильної системи дизельних і бензинових двигунів можна онлайн оптом і в роздріб на сайті xenum.ua у офіційного представника XENUM в Україні – компанії DanAuto і наших партнерів по всій країні (Вінниця, Луцьк, Дніпро, Донецьк, Житомир , Ужгород, Запоріжжя, Івано-франківськ, Київ, Кіровоград, Луганськ, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці …)

 

=====

XENUM – ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ! 

Додаткова інформація

Упаковка

,

Тип товару

, ,

Властивості

, , , , ,

Призначення

Консистенція

Бренд

Країна виробництва

Гарантія

Документація

TDS

MSDS

Share your thoughts!

5 out of 5 stars

1 review

What others are saying

  1. Sarlax

    Sarlax

    Следует начать с того, что двигатель немного подуставший. Машинка Ланос 1.4 с пробегом 250 тыс.. Сделал все по инструкции, оставил молотить на полчаса, затем слил очень даже черную отработку. Это при том, что до промывки масло было светлое. Сальники не поело (вроде бы). В общем, решение за вами, господа автомобилисты.

    (0) (0)

    Something wrong with this post? Thanks for letting us know. If you can point us in the right direction...

    • Олексій

      Lexus LX 470 250 тис. Користуюсь при кожній заміні, залив, два дні катаюсь до ТО, потім зливаю.. Масло теж Xenum, OME серії 5w30, від ТО до ТО без доливу взагалі..

      (0) (0)

      Something wrong with this post? Thanks for letting us know. If you can point us in the right direction...

×

Увійти

Реєстрація

На вашу електронну пошту буде надіслано посилання для встановлення пароля.

Continue as a Guest

Don't have an account? Sign Up

Також купують